Od otrzymanego zawiadomienia przysługuje możliwość wniesienia pisemnej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.
Reklamacje można składać:
- Pocztą na adres korespondencyjny:
Brzeski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzesku
Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania
ul. Browarna 13a
32-800 Brzesko
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
reklamacje.parkingi@sportbrzeski.pl
- Pismem złożonym osobiście w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Browarnej 13a w Brzesku.
Rozpatrzone będą tylko reklamacje, które zawierają pełne dane (imię, nazwisko, adres, nr zawiadomienia, nr rejestracyjny pojazdu) i są podpisane. Reklamacje, które nie zawierają wyżej wymienionych danych i reklamacje, które złożone są po terminie nie będą rozpatrywane. Administrator SPP ma obowiązek w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wniesionej reklamacji, podjąć decyzję o anulowaniu lub nieanulowaniu zawiadomienia i powiadomić o niej klienta.
Szczegółowe informacje: tel. 14 68 65 031